Роль кейс менеджера в реабілітації пацієнтів є важливою, а в деяких випадках навіть ключовою. Це та недостаюча ланка між білим халатом та хворим. Вони грамотно організовують та цікаво заповнюють вільний час пацієнта після проходження ним медичних процедур, використовуючи різні методики та підходи. При цьому це відбувається як індивідуально, так і колективно, покращуючи при цьому атмосферу перебування хворого на лікуванні. Впровадження кейс-менеджера в лікувальний процес є важливим фактором як найскорішого одужання, відновлення та реабілітації пацієнта. Це продуктивний сегмент принципово нового підходу до лікування хворого, враховуючи виклики сьогодення.
- "ДОК" 72 ОМБр
Матеріал підготовлено за підтримки Європейського союзу та Міжнародного Фонду «Відродження» в рамках спільної ініціативи «Європейське Відродження України». Матеріал представляє позицію авторів і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу чи Міжнародного фонду «Відродження».